Clienții care nu sunt mulțumiți de produs îl pot returna și/sau pot alege un alt produs în limita contravalorii produsului returnat, cu respectarea termenilor și condițiilor de mai jos. Nu vor fi acceptate pentru returnare produsele care vor fi desigilate, lipsa etichetelor sau a ambalajelor originale. Nu se acceptă pentru returnare produsele care prezintă modificări fizice, lovituri, ciobiri, zgârieturi, șocuri, urme de folosire și/sau intervenții neautorizate etc.
Clientii pot returna produsul gratuit in termen de 30 de zile de la comanda, termenilor și condițiilor de mai jos.
Înainte de a returna produsele, clienții trebuie să notifice prealabil comerciantul în scris către adresa de e-mail contact@ritmo.ro, unde vor specifica următoarele:
- produsul/produsele pe care doresc să le returneze
- motivul returului
- opțiunea înlocuirii sau rambursării sumei
Suma rambursata in urma returului va fi cea achitata de client la plasarea comenzii pentru produsele achizitionate. Nu se va rambursa suma aferenta taxei de transport pentru livrarea initiala a comenzii catre client daca transportul nu a fost gratuit.
Pentru comenzile platite cu cardul suma va fi returnata pe acelasi card utilizat la tranzactionare, in decurs de 3-14 de zile de la acceptarea returului.